Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Tabancalarda Çelik mi ? Polimer mi ? Neden ?
116,428 просмотров • 2 лет назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

Bireysel Silah Edinme Hakkı2 лет назад
Uzun uzun açıklama yapmaya gerek var mı?

DeltaSays2 лет назад
Hayır yok abi 😁😁

Ecks2 лет назад
Çölde susuz kalmış adama hangi marka su içersin diye sorulmaz

bozkurt🇹🇷2 лет назад
İnan hiç farketmez:)

DeltaSays2 лет назад
Kesinlikle aradığın cevap 😁

Elif Güveyler2 лет назад
Polimer 👌

TÜRK 🇹🇷2 лет назад
Net polimer sebebi ise hafif olması benim için ağırlık çok önemli

tivtir mivtir bilmem 🇹🇷Türk'ün dostu yoktur🇹🇷2 лет назад
Ruhsat harçları düşene kadar tercihim plastik.

epic #HAYIR2 лет назад
Ev için polimer istersem yerli silah değil Glock alır kafama göre modifiye ederim. Ama poligonda atış için daha isabetli olsun diye rival s çelik daha mantıklı.

DeltaSays2 лет назад
Türkiye'de glock modifiyesi orta model yerli tabanca fiyatıyla eş değer 😁
