Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

13,686 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

AqimNizar profil fotoğrafı
AqimNizar1 yıl önce

Nah baca kronologi yg mahathir bg ni.. Point 7) lepas dgr taklimat agc, 'mereka tunggu KEPUTUSAN,saya perlu masa' 17hb-21hb kaji sorang2.. 21hb keluar surat 'saya' sign ni👍🏻

Ydontukickme profil fotoğrafı
Ydontukickme1 yıl önce

Si Puncak ini macai Azmin dan Zuraida.. apa tahniah, Pengkhianat

Hali profil fotoğrafı
Hali1 yıl önce

Biasalah katak borneo nak jaga hati orang, kalau tak dia nak lompat mana nanti?

Irfan Rodri profil fotoğrafı
Irfan Rodri1 yıl önce

Dok borneo diam2 aje.. org johor yg patut lebih bersuara.

KogZ profil fotoğrafı
KogZ1 yıl önce

Kena tanya Puncak Borneo kalau² ni satu pulau berdekatan dgn Sabah dan di lepaskan kpd Indo tanpa berusaha sekeras²nya.. adalah sama hujahnya.🤔🤔

epul profil fotoğrafı
epul1 yıl önce

Terima kasih puncak borneo

Greg profil fotoğrafı
Greg1 yıl önce

Puncak Borneo tidak dapat berfikir secara objektif tetapi beremosi dan bersentimental.

Winter Glau profil fotoğrafı
Winter Glau1 yıl önce

Dia ni sokong siapa? Ni jenis lompat sana sini.. Pendirian konon.

Aliya Junal profil fotoğrafı
Aliya Junal1 yıl önce

butoh for fairuz

SaladinY profil fotoğrafı
SaladinY1 yıl önce

Katak lompat parti berkata2..mana ada value?

Benzer Videolar