正在加载视频...
视频加载失败
Takım değil eşkiya
31,009 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)
11 条评论

Gürkan¹⁹⁰⁷1 年前
Artık toparlanma zamanı önümüzdeki derbileri kaybetmemeliyiz

No Contex Ts1 年前
siz var ya siz

Schwartzies2 年前
Don't Miss Any of The Action

Kaan91 年前
Erto yönetimi boyle rezil bi derbi karnesi hatırlamıyorum

19Reisender071 年前
Üzüntüden kahroldum umarım en yakın derbiyi kazanırsınız

Buğra1 年前
Artık derbi kazanma vakti

Bahçe-i Fener1 年前
Çok takmayın önünüzde bir derbi daha var

The Otocrat1 年前
E. Doğan 10 Numara bulamıyor, bari iki 8 alsın 433'e dönmek lazım. Bondarenko'yu alıp diğer 8e lider bir oyuncu (Sosa/Hamsik tarzı) lazım Paredes/Eriksen mesela, 9a da artık Onuachu mu geliyor Füllkrug mu orası yönetim vizyonu artık.

francesco totti1 年前
En üzüldüğüm o final maçı onu alsaydık dah iyi durumdaydık

Legends1 年前
Ne yaşarsanız yaşayın asla bizim yaşadıklarımızı anlayamayacaksınız.

Oğuz1 年前
Kenetlen başka trabzon yok o gs anasını sikecez anasını.
