正在加载视频...

视频加载失败

Takım değil eşkiya

31,009 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)

11 条评论

Gürkan¹⁹⁰⁷ 的头像
Gürkan¹⁹⁰⁷1 年前

Artık toparlanma zamanı önümüzdeki derbileri kaybetmemeliyiz

No Contex Ts 的头像
No Contex Ts1 年前

siz var ya siz

Schwartzies 的头像
Schwartzies2 年前

Don't Miss Any of The Action

Kaan9 的头像
Kaan91 年前

Erto yönetimi boyle rezil bi derbi karnesi hatırlamıyorum

19Reisender07 的头像
19Reisender071 年前

Üzüntüden kahroldum umarım en yakın derbiyi kazanırsınız

Buğra 的头像
Buğra1 年前

Artık derbi kazanma vakti

Bahçe-i Fener 的头像
Bahçe-i Fener1 年前

Çok takmayın önünüzde bir derbi daha var

The Otocrat 的头像
The Otocrat1 年前

E. Doğan 10 Numara bulamıyor, bari iki 8 alsın 433'e dönmek lazım. Bondarenko'yu alıp diğer 8e lider bir oyuncu (Sosa/Hamsik tarzı) lazım Paredes/Eriksen mesela, 9a da artık Onuachu mu geliyor Füllkrug mu orası yönetim vizyonu artık.

francesco totti 的头像
francesco totti1 年前

En üzüldüğüm o final maçı onu alsaydık dah iyi durumdaydık

Legends 的头像
Legends1 年前

Ne yaşarsanız yaşayın asla bizim yaşadıklarımızı anlayamayacaksınız.

Oğuz 的头像
Oğuz1 年前

Kenetlen başka trabzon yok o gs anasını sikecez anasını.

相关视频