Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Tam 17 yıl önce...
8 Kommentare

Deryavor 3 Jahren
Konserde bu şarkıya eşlik etmenin verdiği o hüzün ve mutluluk

Ömer iyi çocuktuvor 3 Jahren
En sevdiğim bu yeri ayrıdır... @emreaydin

£vor 3 Jahren
Bu şarkının hissettirdikleri çok farklı , eşlik etmek apayrı bi his

semavor 3 Jahren
nasıl 17 yıl olabilir ya😥

Rojhat MEDENİvor 3 Jahren
17 yıl oldu ama etkisi ilk günkü ile aynı ...

zeynepvor 3 Jahren
Emre Aydın bataklığı..asla çıkmıyo hayatından

Ecevor 3 Jahren
Bin bıçak var sırtımda, biniyle de adaşsın..

özgehanvor 3 Jahren
Ciğer deşen bir geçmiş bu

