Loading video...
Video Failed to Load
Tam 18 yıl önce...
3,800,423 views • 1 year ago •via X (Twitter)
10 Comments

@eskisarkilaar O zamana gidip aptallık etme diyebilmeliydim🥳

@eskisarkilaar 12 yaşında mıymışım yani😳 peki ben o yaşta bu şarkıya neden dertleniyordum acaba🥹

@eskisarkilaar Len araba kullanan çocuğu vahşi guzeldeki iwo sandım

@eskisarkilaar Lisedeyiz hazırlıkti galiba çiğdem diye arkadaşımız vardı tefonuna simens c45 mi neydi antensiz bu şarkının bı kısmını kaydedip teneffüslerde dinleyip aglarip duruyordu saf kızan selam olsun ona😎

@eskisarkilaar Vay be zaman nasılda geçip gitmiş.o zamanlar aşk acısı yaşarken şimdi çoluk çocuğa karışmışız....

@eskisarkilaar İvo ile Milagros sandım

@eskisarkilaar Msn de küs sevgiliye az gösteriş yapmadık bu şarkıyı😂

@eskisarkilaar @evrenemeraak Albümü aldığım gün aklıma geldi 14Ytl kredi kartsız ödeme yapmadığım günlerdi☺️

@eskisarkilaar Gençlik güzeldi. 🖤

@eskisarkilaar Vahsi guzel - ivo degil mi o

