Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Tam 19 yıl önce...
10 Yorum

nebiliyyim2 yıl önce
@eskisarkilaar bu sarkida hissettiklerimi asla anlatamicak ve tekrar hissedemicek olmanin hüznü

MELUSİNA2 yıl önce
@eskisarkilaar Nasıl 19 yıl yaaaaa🥹🥹🥹🥹 nasıl abi nasılllll

Ali Scofield 🇮🇹2 yıl önce
@eskisarkilaar

erva2 yıl önce
@eskisarkilaar ilkokuldaki serviscim.. 7 yasında bu sarkilari dinleyip olmayan askimin acisini cekiyordum sayende

Di-Ma Garius2 yıl önce
@eskisarkilaar Yok amk daha neler ne 19 yılı, 2005te çıkmıştı bu şarkı çok iyi hatırlıyorum 19 yıl deyip bizi kandiramazsin

adisyon Haber2 yıl önce
@eskisarkilaar Üniversitedeki kafeterya geldi aklıma 🚬

Nevciii2 yıl önce
@eskisarkilaar @ononreklamlaar Saçmalamayın yaa ☹️

çiçek2 yıl önce
@eskisarkilaar sarkinin yeri hep ayriydi cunku sozlerini birebir yasamisligimiz var..

NAM£2 yıl önce
@eskisarkilaar Yaşlandık😔

Aydın Stud2 yıl önce
@eskisarkilaar Hiç eskimeyen şarkılardan 🎧 😍

