Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Tam 20 yıl önce...
Комментарии: 10

Unesco tarafından korumaya alınası bir şarkı

Bak bu 20 yıl önce diye paylaştığıniz şarkılarin çıktığı zamanları çok net hatırlamak canımı sıkıyor he

SACLARIN MI ISLAK YOKSA ISLAK MI YASAMAK DEDIM SENIN ICIN RUZGARDA HEP YAGMUR MU VAR GOZLERIN MI DOLDU YOKSA SIKILDIN MI SORULARDAN HIC GECMEZ MI GOZLERINDEN BU SONBAHARRR

20 miiiiii! Mazlumu getirin banaaaa!

Şarkının klibi varmış amk, ben klibi gözümü kapatınca başlıyo sanıyodum

Bu kadar yaşlanmış olamam.

Uyandım, bakakaldım, hayali bir parmağın bıraktığı yazıya, pencere camının buğusuna.... Hoşçakal Bana neden hep ağır gelmiştir bu kelime? Nayır ağlamıcam.. gözüme toz kaçtı sadece

Vay be biz en güzel şarkıları dinlemişiz lakin yaşlandığımı hissettim.

Tam 20 yıl önce.. 17 yaş, Teoman, kupa kızı sinek valesi...

Asla eskimiyor hep aynı tadında


