Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

Tam 20 yıl önce...

2,529,206 просмотров • 3 лет назад •via X (Twitter)

Комментарии: 10

Фото профиля 𝓔𝓻𝓴𝓪𝓶 𝓢𝓐𝓝
𝓔𝓻𝓴𝓪𝓶 𝓢𝓐𝓝3 лет назад

Unesco tarafından korumaya alınası bir şarkı

Фото профиля Ülkü Bozkurt 🐺
Ülkü Bozkurt 🐺3 лет назад

Bak bu 20 yıl önce diye paylaştığıniz şarkılarin çıktığı zamanları çok net hatırlamak canımı sıkıyor he

Фото профиля e parskan
e parskan3 лет назад

SACLARIN MI ISLAK YOKSA ISLAK MI YASAMAK DEDIM SENIN ICIN RUZGARDA HEP YAGMUR MU VAR GOZLERIN MI DOLDU YOKSA SIKILDIN MI SORULARDAN HIC GECMEZ MI GOZLERINDEN BU SONBAHARRR

Фото профиля Oz
Oz3 лет назад

20 miiiiii! Mazlumu getirin banaaaa!

Фото профиля Mr. ÇlK
Mr. ÇlK3 лет назад

Şarkının klibi varmış amk, ben klibi gözümü kapatınca başlıyo sanıyodum

Фото профиля Muhammet
Muhammet3 лет назад

Bu kadar yaşlanmış olamam.

Фото профиля theehtiyarus
theehtiyarus3 лет назад

Uyandım, bakakaldım, hayali bir parmağın bıraktığı yazıya, pencere camının buğusuna.... Hoşçakal Bana neden hep ağır gelmiştir bu kelime? Nayır ağlamıcam.. gözüme toz kaçtı sadece

Фото профиля Emre
Emre3 лет назад

Vay be biz en güzel şarkıları dinlemişiz lakin yaşlandığımı hissettim.

Фото профиля ★·.·´¯`·.·★ ɢüɴᴇş ★·.·´¯`·.·★
★·.·´¯`·.·★ ɢüɴᴇş ★·.·´¯`·.·★3 лет назад

Tam 20 yıl önce.. 17 yaş, Teoman, kupa kızı sinek valesi...

Фото профиля Pınarevski
Pınarevski3 лет назад

Asla eskimiyor hep aynı tadında

Похожие видео