Loading video...
Video Failed to Load
Tam kafama göre kabile
7 Comments

ALP ER TUNGA1 year ago
enflasyon çok yüksek galiba paralara bak deste deste

Burak Atak1 year ago
Çuvaldaki en değerlisi sonda atılan 1$

m.demirci ama 0.1 ton1 year ago
Yeni banknotlar basılmazsa 2 yıla bizde böyle oluruz

Dr Who?1 year ago
100$ a köydeki arazilerin yarısını alırsın

KURDEKÎ WELATPAREZ1 year ago
paraları değersiz lıngır o kova bence bi bilezik artı beşi bi yerde etmez

sqillacci341 year ago
Bizim düğünlerde taktığımız 200 lira

Gerginim1 year ago
Bakkaldan alışveriş yaparken böyleyiz zaten
Related Videos
0:29
Sensitive content
Kafama göre....
BK
10,760 views • 2 years ago
