Loading video...
Video Failed to Load
Tam olarak "o" çocuk..
10 Comments

A1 year ago
Her bölümün başına erkek karakterin hayal ürünü olduğunu yazmalılardı..🥺

Zehraa⚡1 year ago
Gerçek hikâyeden uyarlanmış dizi 🥹

y1 year ago
akp turkiyesinde gwansikle dahi cocuk dogurmayiz oyle kotu bi durum

Gül1 year ago
Çocukları öldükten sonra devam etmeye korkuyorum öyle ağır geldi ki devam etsem mi sonra düzeliyor mu dizi

aysse ٭1 year ago
İmkansız olması acitiyor

Asli Balagozova1 year ago
Yani ben anlamiyorum oyle biride olsa dogurmak şartmi?

Zehraa⚡1 year ago
Şart değil tabi ama dizide kadın 3 çocuk doğurduğu için dedim

esesra 🤙🏽1 year ago
kesinlikle

Ayşin🫶🏻1 year ago
Adi nedir acaba cok acil lazim asiri acil izlemem lazim

Zehraa⚡1 year ago
When life gives you tangerines
