Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Tamamda Bacım BANANE.
152,995 просмотров • 2 лет назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

Doğru diyosun BANANE.

Elektriğe %38 zam geldi. BANANE.

Ablanin bir an elektirige % 38 dedigini sandim

Mert elektiriğe %38 zamma da banane desene la..

Güzel senaryo😄🤣😄 kamerada hazırmış... akepe sürü sineması🤣🤣🤣

Cereyana %38 zam banane desene mert

Ulan troll kıvırcık o şoförlerin %80 i senin Parti'nin işe aldığı şoförler eski şoförler muhtemelen de çoğu AKP li. Bilinçli sıkıntı çıkartmadıkları ne malum. Ayrıca sanki Akp zamanında sorunsuz bir ulaşım vardı da 2019 dan sonra ulaşım aksadı algısı yaratmak nasıl bir akıl tutulması onu açıklasana birde.

Ağlamayın beeee Daha yeni başladık Ayıp yaa Koca koca insanlarsınız Yaşınızdan başınızdan utanın 😏

Zırlama saray oyuncağı mert

Durum ne anlayamadım. .
