Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Tarım ilaçları
33,542 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
3 Kommentare

fikriyegvor 1 Jahr
Doktor Aidin SALİH' Hanımın da bu konudaki görüşleri

Ersinvor 1 Jahr
Sallamış

Murat Güngördüvor 1 Jahr
Kendini üzme dayı. Türkiye sömürü ülkesi olmuş. Allah'tan başka sahibimiz yok. Şamar oğlanı olmuşuz. Kaçış yok. Ne yersek ne içersen zehir. İçtiğimiz suyu bile zehirliyorlar.
