Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Tarım ilacı tehlikesi.
24,918 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 7

El ele vermiş hayatımızı her türlü .....snuz

Hocam şu genel algıyı düzeltelim, yazın atılan ilacın zararı kışın atılandan daha fazladır. Şöyle düşünün kışın mı böcek çok yazın mı. Gübre-hormon gibi zirai ilaçdan daha tehlikeli olan böcek zehirleridir.

seradan çıkan patlıcan biber salatalık kabak yeşillikler asla yemeyin. domates o kadar değil idare eder. açık alanda pırasa lahana çiçek yeşillikler yenir.

Aynısı bakırla da yapılıyor. Ama kimsenin haberi bile yok...

Bal kabağı değil herhalde?

@fatihcolak19831

Kendi bahçemde ki ilaçsız kabakta bir gecede 10 katı büyüyor, ilaçla hormonla ne alakası var. Bu adam internette ilaç satan adam değil mi ya? Burdan korkut, onlineden yapıştır oh ne güzel

