Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

Tay dev ekrandan korkunca, ben ... 😂🐎🙏

38,965 views • 2 years ago •via X (Twitter)

10 Comments

Ronesans's profile picture
Ronesans2 years ago

Aslında sizi düşürmek istememiş görsel değişikliğin verdiği anlık refleks ile düşüyorsunuz, geçmiş olsun 🏇

zülfiye bulut's profile picture
zülfiye bulut2 years ago

Evet sanırım tamir olan ekrandan korktu, beni düşürdüğü için o da üzüldü. Ama ona kızmadan yanına gideceğimi bildiği için, biraz oyun oynadı benimle. Oğlum yanıma gel diyorum, şekerim nerede der gibi hareketler yapıyor bana 🍀🐎😊

Savas bjk's profile picture
Savas bjk2 years ago

düştükten sonra ata yaklaşımınız cok güzeldi. kızmak yerıne sevkatle yaklastınız vee oda size güvendi

zülfiye bulut's profile picture
zülfiye bulut2 years ago

Bir birimizi iyi tanıyorum, korkudan o hareketi yaptığını biliyorum ve ona zarar vermeyeceğimi de biliyor. Şekerim nerede dercesine yanıma yaklaşıp uzaklaşıyor, küçük yaramaz çocuk gibi. Yanıma gel lütfen oğlum, şekerin burada , deyince geldi. Ben atlarımı seviyorum 😊🐎🍀

Uğur DOĞAN's profile picture
Uğur DOĞAN2 years ago

Gerçekten şeker varmı orda da yanında abla :)

zülfiye bulut's profile picture
zülfiye bulut2 years ago

Evet gizli cep yaptım ve yanımda her zaman şeker taşırım 😊🙏 İdmanda çalıştırdığım at, yanlışlıkla beni düşerse bile kaçmaz benden . Yanıma gelir ve birlikte çıkarız sahadan

𝐌𝐮𝐫𝐚𝐭 𝐂̧𝐞𝐥𝐢𝐤 ⎝'s profile picture
𝐌𝐮𝐫𝐚𝐭 𝐂̧𝐞𝐥𝐢𝐤 ⎝2 years ago

Abla dev ekran nerde tay nerde allah aşkına.

zülfiye bulut's profile picture
zülfiye bulut2 years ago

İkinci ekran tamirde, dikkat ederseniz yarım. Sabah idmanda bile atlar o değişikliği görüp korkuyor. Saygılar

ertugrul akad's profile picture
ertugrul akad2 years ago

Valla bu kazadan sonra bile anlaşmanız harika olmuş gerçekten....başka bir jokey olsa bir daha yanına yaklaşmaz ama siz nasıl anlaştıysanız kaçmıyor sizden valla helal olsun....! Kötü başlayan video güzel sonla bitmiş ikinizide kutlarız....ikinizede başarılar dileriz..! 🏆🥇💐🏇🏻

zülfiye bulut's profile picture
zülfiye bulut2 years ago

Atlarımı seviyorum, onlar da aynı karşılığı bana veriyorlar. Yanıma geldiği zaman şeker ve öpücük alacağını biliyorlar. O yüzden beni görseler yada sesimi duysalar koşa koşa Yanıma geliyorlar.

Related Videos