Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

Tek bir abartı,yalan yok !👏

596,233 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von Ali Aksoy
Ali Aksoyvor 2 Jahren

@nursse_hemsire Doğru söylüyor da asırlardan beri Müslüman ülkeler bu tuzağa neden düşüyor bu ülkelerin kandan beslendiğini biliyoruz Müslümanlar uyanmadığı sürece ölmeye mahkumdur.

Profilbild von Nihat Uluğ Kartal
Nihat Uluğ Kartalvor 2 Jahren

@nursse_hemsire Daha büyük cinayetler gelecek ve bunu durdurabilecek kimse yok. Gerçeklerin bilinmesi hiçbirşeyi değiştirmiyor.

Profilbild von Erol
Erolvor 2 Jahren

@nursse_hemsire Gercegin ta kendisi soyledikleri

Profilbild von Ertuğrul
Ertuğrulvor 2 Jahren

@nursse_hemsire Muslumanlarda kafayi kullansin cok zor biseymi allah her insana esit beyin vermis onlar kullaniyoda muslumanlar neden kullanmiyo musluman parayi seviyo cunku hazir para para geldimi babasini bile satar örnekler önumuzde cok

Profilbild von Şule K.
Şule K.vor 2 Jahren

@nursse_hemsire Hasan Mezarcı sandım biran...

Profilbild von Antibedevi
Antibedevivor 2 Jahren

@nursse_hemsire Uyanip gerçek dünyada yaşamaya ne zaman başlayacaksiniz!!

Profilbild von AYŞEGÜL DALGIÇ
AYŞEGÜL DALGIÇvor 2 Jahren

@nursse_hemsire @tamersaylac 😭😭😭

Profilbild von Taflan🍇
Taflan🍇vor 2 Jahren

@nursse_hemsire @hasanmez18 çok iyi konuşmuşsunuz tebrik ederim

Profilbild von Liyu Kenk
Liyu Kenkvor 2 Jahren

@nursse_hemsire afganistan tek basina otobuse bindi diye yollu olarak nitelendirilip 17 kisinin tecavuz ettigi 8yasında cocuk videosu aklımdan gitmior aynen öyle dior zaten yolluydu sehir merkezini merak ediomus atlamis otobuse tek basina diyor adam, ve toplu tecavuz dünya genel ahlak ve hijyen

Profilbild von Kenter Acikalin
Kenter Acikalinvor 2 Jahren

@nursse_hemsire Bir kisi de adini yazsaymis, Mark miydi neydi hatirlayamadim derken geldi: @wallacemick

Ähnliche Videos