Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Tek kelimeyle harikasınız ❤️👏👏
406,404 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

Mutlu yüzler görmeye o kadar hasret kalmışız ki, resmen duygulandimm

Aynen ben de

Eee bunu kapattıramadın yaa..işte böyle olunmalı..çok keyifli ....

😂

Ve bu Allah’ın hoşuna gitmeyecek öyle mi? Yobazın olmadığı her yer cennet. Çocuklar harika bir iş çıkarmışlar. Medeni ülkelerdeki yaşıtları gibi eğlenmiş, eğlendirmişler 👏👏👏

Bu yobazların yüzden insanlar gülmeyi eğlenmeyi unuttular. Yüzünüz her daim gülsün 🙏

Bence ortada yobaz falan yok. Baştan sona kurgulanmış,harika bir mizansen. Herkes şarkıya ne zaman girecegini biliyor, otobüste fazla yabancı kişi de yok! Hatta otobüs hareket halindeyken dışarıda bile oynuyorlar. Harika 👏👏

Bu ülkede gülen bir insan gördüğüm zaman 7500 tl maaş alsam bile mutlu oluyorum gencler çocuklar gulmeli gulmeli

Neşeli gülen insanlar görmeye hasret kaldık sürücü kendini zor tutmuştur oyuna katılmamak için .

duygulandik,dunyada hic kimse bu eglenceye niye boyle tepki verdigimizi anlayamaz,turkiyede yasamiyorsa

