正在加载视频...

视频加载失败

Tek rakibi Kent Lokantası 🤭🤣

739,324 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)

9 条评论

Earthling 的头像
Earthling1 年前

donanmayi curuten adamin adini bir gemiye vermek ancak ampulcu zihniyete yakisirdi.

Cennet 🇹🇷 的头像
Cennet 🇹🇷1 年前

Hoooşt !₺... Burda da b0k trollük yapmak ancak senin gibi ne olduğu belirsiz korkaklara yakışır

Raci 的头像
Raci1 年前

Savaş gemisini belediye mi yapacaktı beyin fukarası?

Cennet 🇹🇷 的头像
Cennet 🇹🇷1 年前

Bu savaş gemisi değil 1, ikincisi de ironi yaptım orda, bunu anlamayacak kadar saman dolu kafan ayyaşit

Cennet 🇹🇷 的头像
Cennet 🇹🇷1 年前

@hk2766187978 Sen de b0k trolsün... !₺ soyları noldu gücüne mi gitti

F. B 的头像
F. B1 年前

Bunlar olurken insanlar kent lokantasına gidiyor ise daha ucuz yemek için susacaksin sonra diyeceksin ki bir sorun var 👍

Cennet 🇹🇷 的头像
Cennet 🇹🇷1 年前

La gezizekalı 1.5 milyon kişilik bedava yemek dağıtılıyordu bunu yarıdan daha aza indirerek kent lokantaları açıldı... Ve tabi bu da parayla. Bilmem anlatabildin mi

👁️‍🗨️ 🇹🇷 的头像
👁️‍🗨️ 🇹🇷1 年前

22 yıldır gezip duruyor 👍

Cennet 🇹🇷 的头像
Cennet 🇹🇷1 年前

Gezzin o bile yakışır... Sen otıruyon ama.

相关视频