正在加载视频...
视频加载失败
Telefondan programsız vesikalık çekmek👇🏻
9 条评论

@bilgisayardilim Haklı en dandik iPhone olmuş 20 bin almak şart oldu vesikalık icin

@bilgisayardilim Ben twitterdan ya da youtube'dan video indirip whatsupp durumda paylaşmak istiyorum , bununla ilgili herhangi bir program bulamadım, bu mümkün mü

@bilgisayardilim Beyaz veya krem bir duvara sırtımızı dayayıp fotoğrafı çeksek daha basit olmaz mı 😂

@bilgisayardilim @animaIarmy İphone çıktıyı nasıl alıyo peki ctrl p yaptım olmadı şarj kısmından mı veriyo

@bilgisayardilim @TeknolojiiBilim Tek kulağının gözükmediği bir vesikalık mı olur.

@bilgisayardilim Gayet kullanışlı

@bilgisayardilim Hani vesikalık nerde...

@bilgisayardilim Kro iphone kullanıp bi esnaf fotografcının kazanacagı 200 250 tl mi gözünü koydun

@bilgisayardilim artik vesikalikta kalmadi biyometrik istiyorlar varmi bunun caresi.
