Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

Terencat akal driver myvi tu

1,188,621 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von Abudi Alsagoff
Abudi Alsagoffvor 2 Jahren

Penting ada dashcam 👇🏼

Profilbild von Abudi Alsagoff
Abudi Alsagoffvor 2 Jahren

Kalau tak ada dashcam, boleh cuba pakai memori alam sebalik mata

Profilbild von Luth Adli
Luth Adlivor 2 Jahren

Aku rasa ujian kesihatan mental kena buat setiap tahun untuk renew lesen. Sbb macam ramai sangat pemandu kurang waras kebelakangan ni.

Profilbild von Mohd Siraj Munir
Mohd Siraj Munirvor 2 Jahren

masalah myvi ni dia ingat dia pakai brembo 8 pot nk cucuk org mcm tu, sekali kena brake check, teraboq

Profilbild von Zul Norizan 🇲🇾
Zul Norizan 🇲🇾vor 2 Jahren

Ni kan video lama, driver myvi tu last ladt kantoi high dadah siap mengaku nabi ke apa tah.

Profilbild von 🪐
🪐vor 2 Jahren

Sebab tu driver mcm ni kalo dpt pegang pijak kasi lunyai..baru call polis..x kisah la tua ke , oku ke , pompuan ke..ko bagi je dulu..sebab kimak mcm ni xleh bagi muka

Profilbild von Baba Kassim
Baba Kassimvor 2 Jahren

Mat motor yg kat kiri tu okay ke tak?😭

Profilbild von 🇵🇸🤍
🇵🇸🤍vor 2 Jahren

Dia nk kejar moto ii tu ke

Profilbild von Terry Tham
Terry Thamvor 2 Jahren

People are often putting their ego over lives. Driver’s attitude worst at displayed.

Profilbild von Hafiraneza ✨
Hafiraneza ✨vor 2 Jahren

Dia lupa dia naik kereta bukan motor nak join mat mat motor racing

Ähnliche Videos