Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

374,716 views • 2 years ago •via X (Twitter)

10 Comments

Hobin Jang Hobin's profile picture
Hobin Jang Hobin2 years ago

Kenapa dorang suka shopping dekat Tomaz? Mungkin ini sebabnya. Kasut dia boleh tahan lawa juga. Harga tak mahal sangat pun. Mungkin sebab ini, dapat jimat kos 🤔

Roti_hangitt's profile picture
Roti_hangitt2 years ago

@fKbChannel Hahahaha aku taktau lah level iq macam mana yang akan percaya marketing mcm ni

Hobin Jang Hobin's profile picture
Hobin Jang Hobin2 years ago

Dressup tak kena dengan kereta yang dibawa

eFJei's profile picture
eFJei2 years ago

@fKbChannel Kaum wanita, Kaya macam mana pun lelaki tu kalau hari jumaat je pergi masjid baik tak payah. Lelaki alpha setiap hari pergi masjid.

Mehmed__'s profile picture
Mehmed__2 years ago

@fKbChannel hari jumaat “teman pegi masjid” lah ingat mencari isteri, tak tahu lak mencari lelaki

Rishi. S's profile picture
Rishi. S2 years ago

@fKbChannel Ya Rabb hapuskanlah manusia yang guna ‘ii’ ni

mhdamrn's profile picture
mhdamrn2 years ago

@fKbChannel Dgn mmber tgh cari yg pakai kreta sama buat sewa😂, da jumpa 5 orang

fɑriz kyrɑl's profile picture
fɑriz kyrɑl2 years ago

@fKbChannel Siot lah, orang kaya mana main badminton 😂

BegitulahKehidupan's profile picture
BegitulahKehidupan2 years ago

@fKbChannel kaya tapi kenapa badan macam tak cukup nutrisi? Biasanya nak tau org tu kaya salah satunya badan nampak sihat tak keding dan muka bersih.😅

~ Asyraf Saleh ~'s profile picture
~ Asyraf Saleh ~2 years ago

@fKbChannel klau nak wayang pon..pkai la beg kasut nike ke adidas ke clark ke nak lagi gempak pkai LV 😌..ni tomaz je..sabar je la..btw orang kaya ni dia selalu ngan bisnes dia je..tak banyak sangat fun time..ade memang ade cume tak banyak.

Related Videos

Terpaling jantan 😂😂
0:30

Sensitive content

Terpaling jantan 😂😂

ISU SEMASA VIRAL

1,035,483 views • 3 years ago