Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

374,716 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von Hobin Jang Hobin
Hobin Jang Hobinvor 2 Jahren

Kenapa dorang suka shopping dekat Tomaz? Mungkin ini sebabnya. Kasut dia boleh tahan lawa juga. Harga tak mahal sangat pun. Mungkin sebab ini, dapat jimat kos 🤔

Profilbild von Roti_hangitt
Roti_hangittvor 2 Jahren

@fKbChannel Hahahaha aku taktau lah level iq macam mana yang akan percaya marketing mcm ni

Profilbild von Hobin Jang Hobin
Hobin Jang Hobinvor 2 Jahren

Dressup tak kena dengan kereta yang dibawa

Profilbild von eFJei
eFJeivor 2 Jahren

@fKbChannel Kaum wanita, Kaya macam mana pun lelaki tu kalau hari jumaat je pergi masjid baik tak payah. Lelaki alpha setiap hari pergi masjid.

Profilbild von Mehmed__
Mehmed__vor 2 Jahren

@fKbChannel hari jumaat “teman pegi masjid” lah ingat mencari isteri, tak tahu lak mencari lelaki

Profilbild von Rishi. S
Rishi. Svor 2 Jahren

@fKbChannel Ya Rabb hapuskanlah manusia yang guna ‘ii’ ni

Profilbild von mhdamrn
mhdamrnvor 2 Jahren

@fKbChannel Dgn mmber tgh cari yg pakai kreta sama buat sewa😂, da jumpa 5 orang

Profilbild von fɑriz kyrɑl
fɑriz kyrɑlvor 2 Jahren

@fKbChannel Siot lah, orang kaya mana main badminton 😂

Profilbild von BegitulahKehidupan
BegitulahKehidupanvor 2 Jahren

@fKbChannel kaya tapi kenapa badan macam tak cukup nutrisi? Biasanya nak tau org tu kaya salah satunya badan nampak sihat tak keding dan muka bersih.😅

Profilbild von ~ Asyraf Saleh ~
~ Asyraf Saleh ~vor 2 Jahren

@fKbChannel klau nak wayang pon..pkai la beg kasut nike ke adidas ke clark ke nak lagi gempak pkai LV 😌..ni tomaz je..sabar je la..btw orang kaya ni dia selalu ngan bisnes dia je..tak banyak sangat fun time..ade memang ade cume tak banyak.

Ähnliche Videos

Terpaling jantan 😂😂
0:30

Sensitive content

Terpaling jantan 😂😂

ISU SEMASA VIRAL

1,035,483 Aufrufe • vor 3 Jahren