Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Terpaling berjaya 🥰
374,716 просмотров • 2 лет назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

Kenapa dorang suka shopping dekat Tomaz? Mungkin ini sebabnya. Kasut dia boleh tahan lawa juga. Harga tak mahal sangat pun. Mungkin sebab ini, dapat jimat kos 🤔

@fKbChannel Hahahaha aku taktau lah level iq macam mana yang akan percaya marketing mcm ni

Dressup tak kena dengan kereta yang dibawa

@fKbChannel Kaum wanita, Kaya macam mana pun lelaki tu kalau hari jumaat je pergi masjid baik tak payah. Lelaki alpha setiap hari pergi masjid.

@fKbChannel hari jumaat “teman pegi masjid” lah ingat mencari isteri, tak tahu lak mencari lelaki

@fKbChannel Ya Rabb hapuskanlah manusia yang guna ‘ii’ ni

@fKbChannel Dgn mmber tgh cari yg pakai kreta sama buat sewa😂, da jumpa 5 orang

@fKbChannel Siot lah, orang kaya mana main badminton 😂

@fKbChannel kaya tapi kenapa badan macam tak cukup nutrisi? Biasanya nak tau org tu kaya salah satunya badan nampak sihat tak keding dan muka bersih.😅

@fKbChannel klau nak wayang pon..pkai la beg kasut nike ke adidas ke clark ke nak lagi gempak pkai LV 😌..ni tomaz je..sabar je la..btw orang kaya ni dia selalu ngan bisnes dia je..tak banyak sangat fun time..ade memang ade cume tak banyak.
