Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Terpaling berjaya 🥰

374,716 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

Hobin Jang Hobin profil fotoğrafı
Hobin Jang Hobin2 yıl önce

Kenapa dorang suka shopping dekat Tomaz? Mungkin ini sebabnya. Kasut dia boleh tahan lawa juga. Harga tak mahal sangat pun. Mungkin sebab ini, dapat jimat kos 🤔

Roti_hangitt profil fotoğrafı
Roti_hangitt2 yıl önce

@fKbChannel Hahahaha aku taktau lah level iq macam mana yang akan percaya marketing mcm ni

Hobin Jang Hobin profil fotoğrafı
Hobin Jang Hobin2 yıl önce

Dressup tak kena dengan kereta yang dibawa

eFJei profil fotoğrafı
eFJei2 yıl önce

@fKbChannel Kaum wanita, Kaya macam mana pun lelaki tu kalau hari jumaat je pergi masjid baik tak payah. Lelaki alpha setiap hari pergi masjid.

Mehmed__ profil fotoğrafı
Mehmed__2 yıl önce

@fKbChannel hari jumaat “teman pegi masjid” lah ingat mencari isteri, tak tahu lak mencari lelaki

Rishi. S profil fotoğrafı
Rishi. S2 yıl önce

@fKbChannel Ya Rabb hapuskanlah manusia yang guna ‘ii’ ni

mhdamrn profil fotoğrafı
mhdamrn2 yıl önce

@fKbChannel Dgn mmber tgh cari yg pakai kreta sama buat sewa😂, da jumpa 5 orang

fɑriz kyrɑl profil fotoğrafı
fɑriz kyrɑl2 yıl önce

@fKbChannel Siot lah, orang kaya mana main badminton 😂

BegitulahKehidupan profil fotoğrafı
BegitulahKehidupan2 yıl önce

@fKbChannel kaya tapi kenapa badan macam tak cukup nutrisi? Biasanya nak tau org tu kaya salah satunya badan nampak sihat tak keding dan muka bersih.😅

~ Asyraf Saleh ~ profil fotoğrafı
~ Asyraf Saleh ~2 yıl önce

@fKbChannel klau nak wayang pon..pkai la beg kasut nike ke adidas ke clark ke nak lagi gempak pkai LV 😌..ni tomaz je..sabar je la..btw orang kaya ni dia selalu ngan bisnes dia je..tak banyak sangat fun time..ade memang ade cume tak banyak.

Benzer Videolar

Terpaling jantan 😂😂
0:30

Sensitive content

Terpaling jantan 😂😂

ISU SEMASA VIRAL

1,035,483 görüntüleme • 3 yıl önce