Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

That was the worst Knicks loss ever

51,356 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

9 Yorum

Luisangel profil fotoğrafı
Luisangel1 yıl önce

Your barber’s going way to high with that 2 guard, brother

Estadio Deportes profil fotoğrafı
Estadio Deportes1 yıl önce

"VICENTE REPROBÓ": LUIS GARCÍA. ❌😡 Luis García explotó contra Vicente Sánchez. 😬 Su Cruz Azul fue ampliamente superado por el América y le costó el pase a la Gran Final. 😰 Toda la info: #VicenteSánchez #CruzAzul #LigaMX #Clausura2025

CozyWatermelon profil fotoğrafı
CozyWatermelon1 yıl önce

Go get game 2! The bees are behind you 🐝

Mitch Ø8 profil fotoğrafı
Mitch Ø81 yıl önce

Fuck you

👑BizotheGreat👑 profil fotoğrafı
👑BizotheGreat👑1 yıl önce

A little bit your fault for talking about benching players cause you were so far up

Tre Turner🇭🇹🇺🇸 profil fotoğrafı
Tre Turner🇭🇹🇺🇸1 yıl önce

Blame your boy @joshhart he didn’t score anymore after 4:08 left second quarter only starter on both teams not in double digits

BradPI☘️ profil fotoğrafı
BradPI☘️1 yıl önce

Aaron Nesmith. Remember the name

knarf 🍝 profil fotoğrafı
knarf 🍝1 yıl önce

this goofy ass really called for the knicks to rest Brunson down the stretch! 😂😂😂😂

Tyroil Smoochie-Wallace profil fotoğrafı
Tyroil Smoochie-Wallace1 yıl önce

Cry

Benzer Videolar