Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
That was the worst Knicks loss ever
51,356 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
9 Yorum

Luisangel1 yıl önce
Your barber’s going way to high with that 2 guard, brother

Estadio Deportes1 yıl önce
"VICENTE REPROBÓ": LUIS GARCÍA. ❌😡 Luis García explotó contra Vicente Sánchez. 😬 Su Cruz Azul fue ampliamente superado por el América y le costó el pase a la Gran Final. 😰 Toda la info: #VicenteSánchez #CruzAzul #LigaMX #Clausura2025

CozyWatermelon1 yıl önce
Go get game 2! The bees are behind you 🐝

Mitch Ø81 yıl önce
Fuck you

👑BizotheGreat👑1 yıl önce
A little bit your fault for talking about benching players cause you were so far up

Tre Turner🇭🇹🇺🇸1 yıl önce
Blame your boy @joshhart he didn’t score anymore after 4:08 left second quarter only starter on both teams not in double digits

BradPI☘️1 yıl önce
Aaron Nesmith. Remember the name

knarf 🍝1 yıl önce
this goofy ass really called for the knicks to rest Brunson down the stretch! 😂😂😂😂

Tyroil Smoochie-Wallace1 yıl önce
Cry

