Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
THE DUTCH NATIONAL ANTHEM IS BACK!
67,200 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
8 Yorum

Cee1 yıl önce
I’ll never get tired of hearing this 🥹

Verstappen News1 yıl önce
need it to happen 24/24 next year imho

Harley Murphy1 yıl önce
*The f1 outro

AMV1 yıl önce
I missed it. LFGOOOOOO

Martin Vlatos - 🎙️🇬🇷1 yıl önce
Die Mensch Maschine #m4x

CeeO2_lover1 yıl önce
Where is @GeorgeRussell63 ? 🤡

JustJeyJey1 yıl önce
Hahahahah

Katty1 yıl önce
The Dutch National Anthem echoes again—Max and his fans are on top of the world! 🇳🇱🎶

