正在加载视频...

视频加载失败

The Ice clone is crazy🥶

26,844 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)

11 条评论

Delicja469 的头像
Delicja4691 年前

If you beat sikanders ass with subzero it would be the most hilarious thing ever

gerge 的头像
gerge1 年前

Average sub player

Solar Heavy 的头像
Solar Heavy1 年前

the chill breakdown on this is relaxing

Lazyusername 的头像
Lazyusername1 年前

why tf does sektor even have that??

Max in the Dark 的头像
Max in the Dark1 年前

Omg you play with subzero 😱😱😱😱

iSweat| Fire Axe 的头像
iSweat| Fire Axe1 年前

E javibi jaja best sub eu 😈😈🔥🔥🔥

evan 的头像
evan1 年前

@thethiny Yo, just wanted to say that i logged in at 10:58AM and i got the floyd tower. I did a couple invasion fights before but i got it. Idk if this helps but just tryna point that out

BoyToy22 的头像
BoyToy221 年前

Jugador promedio de sub-zero 🤷‍♂️

ajk 的头像
ajk1 年前

KAPPA

Space Marine Bob 的头像
Space Marine Bob1 年前

its garbage tbh. So many specials that punish ice klone and yet everyone still complains.

ban2025wwefnaf 的头像
ban2025wwefnaf1 年前

Cheater ur banned again kid

相关视频