Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

the JP opening is even better imo

41,748 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

13 Yorum

Mizuki 🌟 profil fotoğrafı
Mizuki 🌟1 yıl önce

Sun and Moon Ash is fun and full of personality and is a huge improvement on his character in XY

Mizuki 🌟 profil fotoğrafı
Mizuki 🌟1 yıl önce

Sun and Moon also has the greatest opening ever 😭🙏

TheLightOfBeledar profil fotoğrafı
TheLightOfBeledar1 yıl önce

So much nostalgia it almost made me tear up, sun and moon era of Pokémon everything was an amazing time to be a fan. I was only 16 then but holy fuck I felt the good times rewatching these openings

Solar Heavy profil fotoğrafı
Solar Heavy1 yıl önce

these vocals are unreal

wafflez 🇵🇸 profil fotoğrafı
wafflez 🇵🇸1 yıl önce

LEAGUES better not even a debate

PizzaGuy profil fotoğrafı
PizzaGuy1 yıl önce

This is the great one, every English version of any opening is a disgrace and disrespect to any anime

Mizuki 🌟 profil fotoğrafı
Mizuki 🌟1 yıl önce

i think the dub has some amazing ones especially in the earlier seasons, although the XY and 2/3 of the SM ones range from good to great imo

Angel Martinez profil fotoğrafı
Angel Martinez1 yıl önce

ah, a ese opening si se le nota la calidad

PenCat profil fotoğrafı
PenCat1 yıl önce

HOLY SMOKES that’s a banger

Sp4ce All Along profil fotoğrafı
Sp4ce All Along1 yıl önce

I don’t get why they don’t just make an analogue to this but in english instead of making a completely different song all together, or just even using this theme

søli☀️ ThankYouTozuka profil fotoğrafı
søli☀️ ThankYouTozuka1 yıl önce

should i watch Sun and Moon (for the first time) in English or Jp?

Mizuki 🌟 profil fotoğrafı
Mizuki 🌟1 yıl önce

no idea tbh, i heard the JP version was better but I’ve never watched it

Elio x Lillie #1 Supporter profil fotoğrafı
Elio x Lillie #1 Supporter1 yıl önce

THAT'S WHAT I'M SAYING

Benzer Videolar