Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
The Polar Bear gets us going! 🐻❄️👏
63,455 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
11 Yorum

Athlete Logos1 yıl önce
Hes going to have a huge year 🐻❄️

Solar Heavy1 yıl önce
We're Flying out now

Mets Batflip1 yıl önce
Excellent base running by Soto as well

samantha ivy1 yıl önce
Pete is definitely back 🐻❄️#LGM

Mark Vientos Muse1 yıl önce
PEEEEEEEEEETE

Devin1 yıl önce
Winker should not be hitting 5. Really shouldn’t be higher than 7th

Nick🗽1 yıl önce
Boy Soto was peeling

NCJCIX1 yıl önce
Love to see that opposite field hitting

ElianA Lavandeirista 🐞1 yıl önce
Yessssssss!!! 💙🧡

TheMetsX1 yıl önce
He’s right when he’s shooting that ball to all fields, I like the early signs

Tim J.♓️1 yıl önce
The Polar bear is just SO STRONG going the other way, it’s incredible, it’s like every hit goes for distance the opposite way, love it!


