Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
"There'll never be anyone like Eddie Jordan" ❤
132,021 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
11 Yorum

Feenah1 yıl önce
Indian?

Solar Heavy1 yıl önce
you like edm with guitar in it?

SMART1 yıl önce
For real

webster1 yıl önce
Ok

Satoshi Bagger1 yıl önce
Never

KhiNG1 yıl önce
Never

Bright1 yıl önce
Word

Ansh1 yıl önce
It's really very sad news the Eddie is no more

Ansh1 yıl önce
RIP Eddie Jordan 😭

kenanie.eth (on farcaster)1 yıl önce
But there'll be someone better That's fosho

BonusManiac1 yıl önce
Motorsport wouldn’t be the same without him!


