Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

80,216 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

Ilyas Hasan profil fotoğrafı
Ilyas Hasan1 yıl önce

@Azy493 bhai .. bollywood ka naam copywood declare kar dena

Ayush Singhania profil fotoğrafı
Ayush Singhania1 yıl önce

@Jasmeet711 NOOO😭😭😭😭

prihir profil fotoğrafı
prihir1 yıl önce

Sab copied hi hai

Harry profil fotoğrafı
Harry1 yıl önce

😭😭😭😭😭

Cricketism profil fotoğrafı
Cricketism1 yıl önce

Like if you don’t find anything copied

SergioRamos4 profil fotoğrafı
SergioRamos41 yıl önce

Are thik hai bhai. Hum sab ne enjoy kiya that’s important

Advocate Ejaz hasani profil fotoğrafı
Advocate Ejaz hasani1 yıl önce

Yeah I had watched that movie "Anger management" but Mujhse Shadi Karogi was made better

Tantan profil fotoğrafı
Tantan1 yıl önce

😭😭😭

Kaustubh Rai profil fotoğrafı
Kaustubh Rai1 yıl önce

but bollywood wala better hai

ātmārāmas profil fotoğrafı
ātmārāmas1 yıl önce

But maja copied vali m aaya.