Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

94,467 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

11 Yorum

Ángel Bravo profil fotoğrafı
Ángel Bravo1 yıl önce

Soy trabajador y tengo claro, que si gobierna Vox-PP, ya lo ha dicho Gamarra...Antes de subir impuestos a los ricos y el Ibex-35...Subirá la edad de jubilación a los 70 años, las pensiones ya no volverán a subir con el IPC y nos devolverán a las colas del hambre de Rajoy.Sé feliz

Best Wallet profil fotoğrafı
Best Wallet1 yıl önce

🚀 Best Wallet - NO KYC crypto wallet 💸

Un tal Toni profil fotoğrafı
Un tal Toni1 yıl önce

Un paio que dius que li agraden les adolescents perquè 'no fan pudor a àcid úric' com a referent.

Berta Montaner 🎗 profil fotoğrafı
Berta Montaner 🎗1 yıl önce

No se't va parar el tic tac quan vau regalar la Generalitat al 155? Tu que anaves de "pardillo" fins que ERC et va fitxar quan va veure que la independència la portaves a la sola de la sabata

Carlos Martínez profil fotoğrafı
Carlos Martínez1 yıl önce

A ver Gabriel, el tema del tiempo muy bien controlado no lo tienes, esto de Junts y PP, la derecha, será el 18 meses o menos?

Adrià Muñoz *X🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 profil fotoğrafı
Adrià Muñoz *X🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿1 yıl önce

Consejos vendo, que para mí no tengo.

Álex K  🏎️🇪🇸 profil fotoğrafı
Álex K  🏎️🇪🇸1 yıl önce

Para quien no sepa quién es Salvador Sostres, el autor del artículo. Es el de la derecha.

Doctor Incisivo profil fotoğrafı
Doctor Incisivo1 yıl önce

Tic tac tic tac…

Martí Font II*II 🇳🇴 🇨🇭 profil fotoğrafı
Martí Font II*II 🇳🇴 🇨🇭1 yıl önce

Retuitejar Sostres vol dir que ets més espanyol que l'ABC. El teu "jefe" també parlava i pactava d'amagat amb el PP... Per cert el rellotge l'hauries de portar a arreglar perqué d'alló dels 18 mesos ja fa molt de temps

reivax profil fotoğrafı
reivax1 yıl önce

La traïció d'ER d'haver investit a un espanyolista i defensor del 155, restarà perpètua en la ment de l'independentisme. Espero que a les properes eleccions no obtingueu representació al Parlament.

Neus Casanovas i Albareda profil fotoğrafı
Neus Casanovas i Albareda1 yıl önce

Quin fàstic de persona.!! Quines ganes de veure't fora de @Esquerra_ERC .!! En política no tens vergonya ni l'has coneguda mai.!!

Benzer Videolar