Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Timsahın dişi yok 🙂
534,850 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

inanclı_sosyalist2 yıl önce
Çakma marka daha nasıl ifade edilsin:)

berzan2 yıl önce
gözümden yaş geldi gülmekten :)

Hevalno Hakime2 yıl önce
Çok doğru söylüyor timsahın dişinin olmaması mutsuzluğa çok büyük bir sebebiyet:)))

özgür2 yıl önce
Arkaaş çakma demek isti 😄😄😄

A.imoqlu2 yıl önce
Lâqost

S.Kürşad Deveci2 yıl önce
Timsahın dişine kan değdi.

Human being ama sen kısaca Murat de2 yıl önce
Tam uyuyacakken karşıma çıktı bu kahkaha attım uykum kaçtı hahaha

Hamza Bayındır2 yıl önce
😂😂

bajaragulan2 yıl önce
Siz ne güzel insanlarsınız. 😄

Tahlîtoz2 yıl önce
WKSKJSJSJEJSKKAKWKKEJEUEJEIE
Benzer Videolar
0:22
Sensitive content
Elemana dişi sinek yok, ben koşarak erkek arkadaşın kolarına atlarım
Z kuşağı Terörü
2,039,463 görüntüleme • 1 yıl önce

