正在加载视频...
视频加载失败
Tió is coming, The Catalan Atomic Bomb.
11 条评论

@josepalay Molt bo! Aquest també està be

És molt millor creure que un gordo vestit de vermell recorre tot el món en un trineu volador tirat per rens i entra a les cases per les xemeneies per a donar regals.

tuit atemporal 👏👏👏😝(però, de fet, el que no volem son arengades...que son sardines, si; però massa salades...🤦🏻♂️🤷🏻♂️😅)

Cal que fem un recull d'explicacions: La del Vigo Mortensen a USA. La del Stephen Fry a la BBC. N'hi ha més?

"Nobody wants sardines" 😂😂

Jo no sé qui coi li explica als guiris malament el nom de les nostres tradicions. Cagatió NO, Tió a seques o "de Nadal"

Es que no volem sardines, VOLEM MÉS DROGUES!

💪 Merica, we're taking it back. 💯 You like Trump, you know it, time to show it. ✅ T's for Trump here:

No entenc xq alusinen

S’ha de reconeixer que som els millors donant-li un toc d’humor a les coses. El Tió i el Caganer són de les millors tradicions que he vist mai 💪💪

També ha sortit al late night del Colbert... :p
