正在加载视频...

视频加载失败

Tió is coming, The Catalan Atomic Bomb.

140,494 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)

11 条评论

Humphrey🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿🇦🇩 的头像
Humphrey🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿🇦🇩1 年前

@josepalay Molt bo! Aquest també està be

David 的头像
David1 年前

És molt millor creure que un gordo vestit de vermell recorre tot el món en un trineu volador tirat per rens i entra a les cases per les xemeneies per a donar regals.

Marc Figueras 的头像
Marc Figueras1 年前

tuit atemporal 👏👏👏😝(però, de fet, el que no volem son arengades...que son sardines, si; però massa salades...🤦🏻‍♂️🤷🏻‍♂️😅)

@ElReiDeLaParellada 的头像
@ElReiDeLaParellada1 年前

Cal que fem un recull d'explicacions: La del Vigo Mortensen a USA. La del Stephen Fry a la BBC. N'hi ha més?

Pau DuranCasas 的头像
Pau DuranCasas1 年前

"Nobody wants sardines" 😂😂

Aleix 的头像
Aleix1 年前

Jo no sé qui coi li explica als guiris malament el nom de les nostres tradicions. Cagatió NO, Tió a seques o "de Nadal"

Domènec 的头像
Domènec1 年前

Es que no volem sardines, VOLEM MÉS DROGUES!

Rock Paper Sizzle 的头像
Rock Paper Sizzle1 年前

💪 Merica, we're taking it back. 💯 You like Trump, you know it, time to show it. ✅ T's for Trump here:

Mercè 的头像
Mercè1 年前

No entenc xq alusinen

TrakatrÀ CatalÀ 🇦🇩 的头像
TrakatrÀ CatalÀ 🇦🇩1 年前

S’ha de reconeixer que som els millors donant-li un toc d’humor a les coses. El Tió i el Caganer són de les millors tradicions que he vist mai 💪💪

Xavi 的头像
Xavi1 年前

També ha sortit al late night del Colbert... :p

相关视频