Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

Togg batıyor mu?

89,933 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)

Комментарии: 11

Фото профиля Lightening
Lightening1 год назад

Togg zaten batık bir projeydi. Bir seçim projesiydi yani batmaya mahkum bir proje

Фото профиля MystenLabs.sui
MystenLabs.sui1 год назад

RT @SuiPlay: Ready to level up your gaming experience? Play your PC faves and new AAA titles on the first Web3-native handheld gaming devi…

Фото профиля Onur Öztürk
Onur Öztürk1 год назад

Yeni ticari modelde şirketler üründen değil, ürün sonrası hizmetlerden para kazanmıyor mu? Üyelik sistemleri, tamir ücretleri, hızlı şarj ünitelerinin yüksek fiyatları... Araçların ekonomik ömürleri boyunca elde edilecek gelirler yanında satışta edilen zarar göz ardı ediliyor.

Фото профиля ersin %1 ama şarj oluyor🦦
ersin %1 ama şarj oluyor🦦1 год назад

togg özel şahıs şirketi mi de batacak ya da ekonomik kaygı güdecek?

Фото профиля 🅱️ÜLENT B.🇹🇷
🅱️ÜLENT B.🇹🇷1 год назад

Kime...?!

Фото профиля 🇹🇷Kamçatkalı Kemal🇹🇷
🇹🇷Kamçatkalı Kemal🇹🇷1 год назад

Tesla,BYD, Xaomi dünya pazarındaki payları vs Togg’ un dünya pazarındaki yerine bakarsak togg’un sonu pekte hayra alamet değil.

Фото профиля BenTengoNaber?
BenTengoNaber?1 год назад

Gözlük takıyorsun bak oğlum yapma. Sabah 04.13'de alırlar bak. Kârdır o kâr, zarar olsa duramayız.

Фото профиля FenerGolGol🇹🇷💛💙
FenerGolGol🇹🇷💛💙1 год назад

BYD ye hayırlı olsun

Фото профиля 🦚Martin Luther King🇩🇪
🦚Martin Luther King🇩🇪1 год назад

Ne batması öyle bir marka yoktu ki seçim boyası idi😄

Фото профиля Sancak Bey 🇹🇷
Sancak Bey 🇹🇷1 год назад

Bu doğru mu ? @grok

Фото профиля ROTH$CHİLD HΛN€DΛNI
ROTH$CHİLD HΛN€DΛNI1 год назад

Batmak üzere olan esnaf kapı önüne çiğköfte koyar. Bunlarda sallantıya girince bolca kredi ve imkan arttırmaya başladılar bunu niye en baştan yapmadınız diye sorarlar adama.

Похожие видео