Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Togg batıyor mu?
89,933 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
11 Kommentare

Togg zaten batık bir projeydi. Bir seçim projesiydi yani batmaya mahkum bir proje

RT @SuiPlay: Ready to level up your gaming experience? Play your PC faves and new AAA titles on the first Web3-native handheld gaming devi…

Yeni ticari modelde şirketler üründen değil, ürün sonrası hizmetlerden para kazanmıyor mu? Üyelik sistemleri, tamir ücretleri, hızlı şarj ünitelerinin yüksek fiyatları... Araçların ekonomik ömürleri boyunca elde edilecek gelirler yanında satışta edilen zarar göz ardı ediliyor.

togg özel şahıs şirketi mi de batacak ya da ekonomik kaygı güdecek?

Kime...?!

Tesla,BYD, Xaomi dünya pazarındaki payları vs Togg’ un dünya pazarındaki yerine bakarsak togg’un sonu pekte hayra alamet değil.

Gözlük takıyorsun bak oğlum yapma. Sabah 04.13'de alırlar bak. Kârdır o kâr, zarar olsa duramayız.

BYD ye hayırlı olsun

Ne batması öyle bir marka yoktu ki seçim boyası idi😄

Bu doğru mu ? @grok

Batmak üzere olan esnaf kapı önüne çiğköfte koyar. Bunlarda sallantıya girince bolca kredi ve imkan arttırmaya başladılar bunu niye en baştan yapmadınız diye sorarlar adama.
