Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

57,271 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von Aku Saarelainen
Aku Saarelainenvor 1 Jahr

Odotin vähän moto-kuskia pakkasessa

Profilbild von Janne Koskelainen
Janne Koskelainenvor 1 Jahr

Sekin ois varmasti sopinut joukkoon 😆

Profilbild von Veikko Tahvanainen
Veikko Tahvanainenvor 1 Jahr

Voi saatanan saatana kun klassikko loistaa poissaolollaan, saatana!

Profilbild von Ruispårkele 🇺🇦🇮🇱 🏴‍☠️
Ruispårkele 🇺🇦🇮🇱 🏴‍☠️vor 1 Jahr

Kyllä kovin pekrle tulee tässä!

Profilbild von Pasi Laiho
Pasi Laihovor 1 Jahr

Kovimpia perkeleitä kuulin enoni suusta, Kaenuulainen maitotilallinen. Kun ei heinä kuiva niin se on perkeleen perkeleen PERKELE!

Profilbild von Janne Koskelainen
Janne Koskelainenvor 1 Jahr

Ennen vanhaa oli paremmin

Profilbild von Jymy
Jymyvor 1 Jahr

Bodomin versioimassa "oops i did it again" biisin introssa on aika kyrväkäs perkele!

Profilbild von Joni Meskanen
Joni Meskanenvor 1 Jahr

Kiitos Janne ❤️

Profilbild von Sami
Samivor 1 Jahr

Grande perkele

Profilbild von Atte Häkkinen
Atte Häkkinenvor 1 Jahr

Katselusuositus:

Ähnliche Videos