Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Trabzonspor & Abdullah Avcı..
219,916 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
10 Kommentare

sevmiyorum ama bilgili adam

Popüler görüş neyse o yoldan devam, nerde eski htalks...

Doğruları söylemiş hoca

Allah Allah senden böyle isabetli yorum 🤔

Eyvallah abi barıştık çok iyi özetlemişsin

Elin beşiktaşlısı anladı biz hala anlayamadık.

Eyvallah guzel yorumlar

Mizah yayınlarını çok severim kaçirmam, korku yayınlarını da aynı şekilde . Yusuf erdoğan pozisyonunda bir şey yok demesine hala gülerim görünce .Bu yorumu ile birlikte daha çok sevdim

Hocanın gitmesi ile tekrar gelmesi arasında çok olmadı. Kafa olarak değişmemiş, planlama olarak geri kalmışken tekrar gelmesi de zaten olan sevgisini götürdü. Taraftar ile arasındaki bağ bu denli zedelenmişken, bu kadar sıkıntılı iken istifa etmesi, kendisi önü açması gerekir ama buna olanak vermiyorum. Olabildiğince zorlayıp, arkasından ise bu kapıların bir daha ona açılmamasıyla sonuçlanacak hikaye.

Trabzonspor ve Avcı hakkında bugüne kadar dinlediğim en doğru tespit. Ayrıca dediğin gibi bugün çıkıp gitse birgün tekrar gelebilir ama umarım kendi çıkmaz o kapıdan umarım kötü ayrılırız.
