Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Transfer yattı ;)
12,343 Aufrufe • vor 11 Monaten •via X (Twitter)
10 Kommentare

İbrahim Yattaravor 11 Monaten
TOLİSSO HAYIRLI OLSUN YANİ

Özcan Başvor 11 Monaten
Alamazsın bu adam paraya doymuş artık bu adam Avrupa da olsan bi nebze ama avrupadada yoksun niye gelsin çoğu transfer oyuzden gelmiyor

kckgl61vor 11 Monaten
hani bitmisti? hani NFCleri hazirlicaktik. Kanka sen birak bu isi. Cidden yapamiorsun. Kaynaklarin yok.

Mustafa KESKİNvor 11 Monaten
Herkes ahmetağaoğlu değilki transfer yapmayı bilsin

Ekrem Dincvor 11 Monaten
İyi oldu.

Adem Aydınvor 11 Monaten
Bu olmaz di zaten

Özcan Başvor 11 Monaten
Belliydi

serdarvor 11 Monaten
Olmayan birşey nasıl yatar bizim kaliteli oyuncu aldığımız nerde görülmüş bu yönetim döneminde. Yeni Lustramlara dönüş başlasın

Mustafa KESKİNvor 11 Monaten
Zaten belli alamayacağı

King of the north Trabzonspor 61♥️💙vor 11 Monaten
Zaten olmamistiki yatsın
