Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Tre år till. ✊✊ #modose
Комментарии: 10

stormodo1 год назад
100-gubbar

Daniel Gusse Hq1 год назад
Härligt. Jag stannar på läktaren nästa säsong också💪🏻

Smirre1 год назад
Riktiga modohjärtan! Bygg laget kring dessa två ❤️🤍💚

RedDeer.Games4 лет назад
Bring Your Switch To Life With The "Triple-A Clock" #AAAClock ⬅️ ➡️ #OLED Ready #NintendoSwitch

Hampus Wackfelt1 год назад
Världens finaste grabbar.

KEVVA1 год назад
😂😂

Stefan V1 год назад
❤️🤍💚 #MoDose

YellowSnowman1 год назад
Modo kommer tillbaka nästa år, va lugna öviks gubbar o gummor

Kvalköping💪🏻1 год назад
Ni går nog fan upp på en gång!

Tv-Box (Timrå)1 год назад
Alldeles för dåliga för SHL och måste stanna🤣. Kommer att möta Vimmerby😂
Похожие видео
Resan tillbaka tog tre år – nu är Djurgården Hockey i SHL igen.
SHL.se
26,015 просмотров • 1 год назад
