Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Trots op onze boeren
66,539 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
7 Yorum

Ik vraag me wel altijd af waarom je bij de boer duurder uit bent dan bij de supermarkt terwijl er geen tussenhandel is.

Deze serie kende ik nog niet van Jiskefet. Dank voor het delen!

Heerlijk ouderwetse rolverdeling. Achter de krant en laten bedienen..

Hoezo , vol met pesticiden wat in de supermarkt ligt , waar je trots op kunt zijn zeg .

Staat er geen zak van maar begrijpen doe ik het!

Alle boeren zijn belangrijk. Als alle boeren overschakelen naar biologisch hebben we enorm veel meer grond nodig en worden de prijzen van biologisch later en is het verschil in prijs weg waardoor het niet haalbaar is. Dan moet consument meer betalen om dat haalbaar te maken en dat kan niet iedereen betalen.

Where the grass is always greener 🍃
