Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

89,108 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

Seda S☀️nnenschein 🫶 profil fotoğrafı
Seda S☀️nnenschein 🫶1 yıl önce

Çocuklari babalarini bu şekilde gördüler. Adem istediĝi kadar Şampiyon olsun. 53 yaşindaki ayaği sakat adamı bu şekilde itip üstüne iletişim ödülü kazanmiş torpilli bir adam. Sedat 'in temiz kalbinin kazanmasini canıgönülden diliyorum ,belli içi az da olsa rahatlar #Survivor2025

Burcuu 🥊⚔️ profil fotoğrafı
Burcuu 🥊⚔️1 yıl önce

Sedat kadar nankör bir adam yok mavi takıma geçer gecmz kırmızı takımı kötüledi 🤣 gereksiz

sseeddaaakarışık🫶🏻 profil fotoğrafı
sseeddaaakarışık🫶🏻1 yıl önce

Karakterden bahsedecek en son iki bayan tuğba ve Senem sizin vızıldamalarınız çok da umrumdaydı milletin

Gülten aln🛡🦅 profil fotoğrafı
Gülten aln🛡🦅1 yıl önce

Bunlar ne yasadilarki adada işkence görmüşler gibi konusuyo Tuğba sanem sanem degilmiydi batuda batu diyen

TekAşkcimbom💛❤ profil fotoğrafı
TekAşkcimbom💛❤1 yıl önce

Sedat sms olsaydi sem coktan elenmistin ne konusuyon

Deren 🥀🐈⚖️🥊 profil fotoğrafı
Deren 🥀🐈⚖️🥊1 yıl önce

Sedat bana hiç samimi gelmiyor ya

elinaz profil fotoğrafı
elinaz1 yıl önce

sedat resmen ben magdur rolum vardi ben kimse elemezdi sms olsaydi bu sene nasil bir barbat bir sene !!!

Fatma profil fotoğrafı
Fatma1 yıl önce

Helal be senem ayrıca Sedat sen SMS olsaydi da ademi asla gecemezdin bir haddinizi bilin ya

sawyer profil fotoğrafı
sawyer1 yıl önce

22 de de herkes Adem'in kazanmasını istiyordu Nisa kazandı sms kalktı bu sezonda da herkes adem diyor Batuhan kazanıp tekrar sms gelecek gibi 😅 Ama dün izleyemedim Adem ve batuhanı nasıllardı bilemem ama Adem'i soğukkanlı olacağını düşünüyorum o yüzden Adem +1 önde ama performansa bakarsak Batu hak etti

𝓗𝓮𝓶𝓭𝓮𝓶 ❦ profil fotoğrafı
𝓗𝓮𝓶𝓭𝓮𝓶 ❦1 yıl önce

İzlemedin mi akşam

Benzer Videolar