Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Tuğba Sedat ve Senem
10 Yorum

Çocuklari babalarini bu şekilde gördüler. Adem istediĝi kadar Şampiyon olsun. 53 yaşindaki ayaği sakat adamı bu şekilde itip üstüne iletişim ödülü kazanmiş torpilli bir adam. Sedat 'in temiz kalbinin kazanmasini canıgönülden diliyorum ,belli içi az da olsa rahatlar #Survivor2025

Sedat kadar nankör bir adam yok mavi takıma geçer gecmz kırmızı takımı kötüledi 🤣 gereksiz

Karakterden bahsedecek en son iki bayan tuğba ve Senem sizin vızıldamalarınız çok da umrumdaydı milletin

Bunlar ne yasadilarki adada işkence görmüşler gibi konusuyo Tuğba sanem sanem degilmiydi batuda batu diyen

Sedat sms olsaydi sem coktan elenmistin ne konusuyon

Sedat bana hiç samimi gelmiyor ya

sedat resmen ben magdur rolum vardi ben kimse elemezdi sms olsaydi bu sene nasil bir barbat bir sene !!!

Helal be senem ayrıca Sedat sen SMS olsaydi da ademi asla gecemezdin bir haddinizi bilin ya

22 de de herkes Adem'in kazanmasını istiyordu Nisa kazandı sms kalktı bu sezonda da herkes adem diyor Batuhan kazanıp tekrar sms gelecek gibi 😅 Ama dün izleyemedim Adem ve batuhanı nasıllardı bilemem ama Adem'i soğukkanlı olacağını düşünüyorum o yüzden Adem +1 önde ama performansa bakarsak Batu hak etti

İzlemedin mi akşam
