Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

94,854 views • 1 year ago •via X (Twitter)

10 Comments

Celine's profile picture
Celine1 year ago

Paura bize karşı 3 kill alip sonra push atıp 2ye 5 vermişti split1de. O zamandan önce çok fazla izlememiştim. O günden beri kendisinin boş egolu berbat bir igl ve oyuncu olduğunu düşünüyorum bence sadece adı var şu an. Çoğu futlu aksine hiç beğenmiyorum kendisini.

Yusuf ⁴⁴'s profile picture
Yusuf ⁴⁴1 year ago

Sen ne anlatıyon paura'yı yalıyodun navi maçından sonra. Kimi alacaksın paura yerine adam gayet adam da vuruyor kolsuz reazy varken sorun paura mı. Takımın pistolü almış maçı 11-3 yapacak gidip 5 c steck başlamış takıma round veriyor sorun paura amk aynen

Episode's profile picture
Episode1 year ago

Lotusta c de bir an kapıya doğru kaçınca ne düşündü acaba

stoa's profile picture
stoa1 year ago

Son elde sayfi vuramamasini neden koymadin

pAura vekili's profile picture
pAura vekili1 year ago

bir tane hata görmedim hep 2 vs 1 3 vs 1 de kalmış sıkışlık pozisyonlar hatları vardı ama malesef takım bu sene genel olarak berbattı yapacak bişey yok kadro mühendisliğiden tut koç ekibine varana kadar rezaletti günah keçisi bir kişi değil birden fazla

Şevket Kara's profile picture
Şevket Kara1 year ago

Reazy paura gule gule

la pasion's profile picture
la pasion1 year ago

niye silver gibi oynuyor aq

Gray's profile picture
Gray1 year ago

Hala en iyisi malesef türk pasaportlu en iyi igl

Mülte G SqeN's profile picture
Mülte G SqeN1 year ago

İgl olmak bu kadar kolaysa LFT

Neta Batarya's profile picture
Neta Batarya1 year ago

Pauran varsa otomatik kaybediyorsun

Related Videos