Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

94,854 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

Celine profil fotoğrafı
Celine1 yıl önce

Paura bize karşı 3 kill alip sonra push atıp 2ye 5 vermişti split1de. O zamandan önce çok fazla izlememiştim. O günden beri kendisinin boş egolu berbat bir igl ve oyuncu olduğunu düşünüyorum bence sadece adı var şu an. Çoğu futlu aksine hiç beğenmiyorum kendisini.

Yusuf ⁴⁴ profil fotoğrafı
Yusuf ⁴⁴1 yıl önce

Sen ne anlatıyon paura'yı yalıyodun navi maçından sonra. Kimi alacaksın paura yerine adam gayet adam da vuruyor kolsuz reazy varken sorun paura mı. Takımın pistolü almış maçı 11-3 yapacak gidip 5 c steck başlamış takıma round veriyor sorun paura amk aynen

Episode profil fotoğrafı
Episode1 yıl önce

Lotusta c de bir an kapıya doğru kaçınca ne düşündü acaba

stoa profil fotoğrafı
stoa1 yıl önce

Son elde sayfi vuramamasini neden koymadin

pAura vekili profil fotoğrafı
pAura vekili1 yıl önce

bir tane hata görmedim hep 2 vs 1 3 vs 1 de kalmış sıkışlık pozisyonlar hatları vardı ama malesef takım bu sene genel olarak berbattı yapacak bişey yok kadro mühendisliğiden tut koç ekibine varana kadar rezaletti günah keçisi bir kişi değil birden fazla

Şevket Kara profil fotoğrafı
Şevket Kara1 yıl önce

Reazy paura gule gule

la pasion profil fotoğrafı
la pasion1 yıl önce

niye silver gibi oynuyor aq

Gray profil fotoğrafı
Gray1 yıl önce

Hala en iyisi malesef türk pasaportlu en iyi igl

Mülte G SqeN profil fotoğrafı
Mülte G SqeN1 yıl önce

İgl olmak bu kadar kolaysa LFT

Neta Batarya profil fotoğrafı
Neta Batarya1 yıl önce

Pauran varsa otomatik kaybediyorsun

Benzer Videolar