Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Türkiye’de adalet öldü!
32,135 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 11

Ben de, "Müslümanım"deyip bunca haksızlığa hukuksuzluğa ses çıkarmayan Müslümanlara hakkımı helal etmiyorum. Ağzı süt kokan bebekler,gencecik askerler,öğrenciler içerideyken,"bana değmeyen yılan bin yaşasın"diyen,gözüne rahat uyku giren o vicdansızlara hakkımı helal etmiyorum.

Adalet öleli çok uzun yıllar oldu Genel başkanım . TSK dan Atatürkçü general Subaylar Atılırken ,buna ses etmeyen yargının gerekeni yapmadığı zaman Adalet öldü.. Fetö ülkenin şah damarına sızarken bunlara göz yumdukları zaman Adalet öldü.. Ülkenin Adaları peşkeş çekildiğinde ses çıkaramadıkları zaman Adalet öldü.. İki Askerim Türkiye’ye nota vererek canlı canlı yakıldığında , ses çıkarılmadığı zaman Adalet öldü.. ABD Askerimizin başına çuval geçirirken , bir nota veremedikleri zaman Adalet öldü.. Türkiye cumhuriyeti devletinin namusu olan Kozmik odasını açıp tüm stratejik gizli bilgilerimiz yunanlara verilirken, açmakla iyi ettik diyen komutanlara ve dış güçlere had bildiremediğimiz zaman Adalet öldü.. Sahte darbeyle 852 şehit verilirken Adalet öldü.. Şimdi soruyorum sahi Adalet varmı ? / Elektrik /Karasu / Belediye. #panne #Presidentielle2027 #France #toucherlefond

Adalet Erdoğan bu ülkenin siyasetine girdiği günden itibaren öldü

John and Mayme Surrency were murdered the day before Thanksgiving 1936. Garland Headley was tasked with prosecuting the three men involved. What he uncovered sent him and his family fleeing the United States. What did John and Mayme know that led to their murder?

Adalet hariç her şey var! @ozturkyilmazYP

Sonuna kadar haklısınız başkanım... Arkasında yargıtay'dan emekli RÜŞVETÇİ bir hakimle aleyhime verdirdikleri bir ceza, bu cezayı savcının gerekçe göstererek mallarıma çökülmesini haklı görmesinin belgesi...

Yargımız, her zamankinden bağımlı ve taraflıdır. Erdoğan Tek Adam Rejimi Yargı bağımsızlığında 1980 cuntacıların bile gerisine düşürmüştür. Yani, cuntacılardan da beterdir.

Üsteki adaleti öldüren partinin isminde “adalet” var. ‼️‼️‼️

Adalet olsaydı bu Ülke parçalanmaz " çok daha güçlü olurdu 😥😥

Acı ama gerçek!

Haklısın abi

