Loading video...
Video Failed to Load
Türk'ün töresinde var.
10 Comments

isyan edip sonra bu filmden görüntü paylaşmak yanlış bence bu film hiç yokmuş gibi davranmalıydık

Avrupa’ya tepki var mı??? Yoksa sadece araplar söz konusu olunca mı hassasiyet artıyor. Disney konusunda da çoğu kişinin (filmin başrol oyuncusu da dahil) sesi çık(a)mamıştı.

Çok doğru. Şirketlerimde çok dikkatle uyguladım. 👏👏

İlk filmi internette bulamiyorum hicbiryerde yok fox tekrarini koymamis resmen kısıtlanıyor link bilen varsa salsin be

Bu Disney mevzusu ilk çıktığındaki tepkimizi koruyabildiğimizi düşünmüyorum. Ne kadar konu, hikaye güzel işlenmiş ve başarılı bir film olsa da aynı tepkiyi koruyabilmeli ve film yokmuş gibi davranabilmeliyiz. Böyle filmden kesitler paylaşıp reklamını yapmak doğru değil.

Oyunculuklar, cast, hareketler, kıyafetler, set o kadar kötü ve yapay duruyor ki gözüm kabul etmiyor hiçbir şeyi.

Şu adamı bir türlü Atatürkle bağlaştıramayorum 😬

Tarihi bu kadar kötü anlatan bir film olamaz ya

Atatürk'ü talkshowcu yapacaklar nerdeyse

Muhteşem. Türk kadını sen omuzlarda yükselmeye layıksın.
