Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Turun bukit tu break pulak problem...🤔

110,460 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

K H A I profil fotoğrafı
K H A I1 yıl önce

Klo brek rosak pi sebat je pokok biar mampos sorng jangan libatkan org lain musibat

tanah air profil fotoğrafı
tanah air1 yıl önce

Terus je la masuk semak tu, langgar pokok ke apa, nak juga langgar kereta tak bersalah tu. Menyusahkan orang la.

ف 🇲🇾 profil fotoğrafı
ف 🇲🇾1 yıl önce

Tapi ni sound dari video lain kan? Kenapa guna utk video ni? Kan nanti jadi cerita lain pulak.

ajutz profil fotoğrafı
ajutz1 yıl önce

daripada membebel "jgn brek jgn brek jgn brek".. better sebelum drive(everytime) check kondisi vehicle anda..especially kenderaan berat..

Helenaxx profil fotoğrafı
Helenaxx1 yıl önce

brake tak rosak tu. dia lambat react pastu menggelabah pergi kiri

م ح ك profil fotoğrafı
م ح ك1 yıl önce

Salah satu masalah lori..boleh ambil pengajaran @JPJ_Malaysia @PDRMsia_Trafik

handy profil fotoğrafı
handy1 yıl önce

Kenapa tak turun gear rendah?

Faizal 🇲🇾 profil fotoğrafı
Faizal 🇲🇾1 yıl önce

drop la gear sampai gear box pecah baru cara

Laparnye profil fotoğrafı
Laparnye1 yıl önce

Gila babi apela break boleh problem

Mr A profil fotoğrafı
Mr A1 yıl önce

Kenapa dia kata jangan brek?

Benzer Videolar