正在加载视频...
视频加载失败
Tutunamayanlar..
2 条评论

n∆zlı ☆゚.*・。゚2 年前
@mecnuncinariniz Ceketimi alıp neden gitti...

Hasan Köse2 年前
@mecnuncinariniz Olsunn be bi iz bırakıp gideceğiz bu dünyadan , o beni çok sevdi, ben onu.. Yaşandı diye mutluyum bitti diye hüzünlü değil. Benim adım da Evren :))



