Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

Työturvallisuus

37,055 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)

Комментарии: 11

Фото профиля Petri Voltti
Petri Voltti1 год назад

Nuorna miesnä olin kesätöissä puisia huonekaluja valmistavassa tehtaassa. Mieleen jäi alalla pitkään olleet duunarit. Useimmilla puuttui sormi tai useampi joko osin tai kokonaan. Kaikki työkoneet ei ihan turvallisia olleet.

Фото профиля Juho Valkila🇺🇦
Juho Valkila🇺🇦1 год назад

Jep. Itselläkin on tikkejä ollut mutta kaikki sormet on vielä tallella

Фото профиля Solar Heavy
Solar Heavy1 год назад

this one is such a vibe

Фото профиля Samu Mökillä
Samu Mökillä1 год назад

Pikkasen säätäisin kierroslukua alemmas, ja olisin kyllä käsin työstäny palikan ensin vähän symmetrisemmäksi. Ehkä jopa käyttäny pelkän keskipiikin sijaan ruuveja sorviin kiinnittämiseen.

Фото профиля Hannu Hynönen
Hannu Hynönen1 год назад

Nyt sattui Juhaa leukaan.

Фото профиля Olli Ripatti 🇺🇦
Olli Ripatti 🇺🇦1 год назад

Varmaan 5000 kierrosta koneessa. Ei helvetissä noin. Nimim. sorvin omistaja.

Фото профиля Pontso
Pontso1 год назад

Tulee mieleen tilanne yläasteen kässätunnilta.Luokkakaveri alkoi lököhupparissa sorvaamaan,hiha jäi kiinni ja jotenkin vaan kiskaisin voimalla pois.Oli sitten puolikas huppari jäljellä ja sillä kalpea naama.

Фото профиля Veijo Dusty Hill Esso
Veijo Dusty Hill Esso1 год назад

"Koistinen taas kikkailee siihen malliin että kohta napsahtaa."

Фото профиля 🇫🇮 Unknown 🇺🇦
🇫🇮 Unknown 🇺🇦1 год назад

Tehnyt saman metalilla. Onneksi oikeat kierrosluvut, työturvallisuussuojat ja kauempana. Meni vain sorvin terä. Oppi kerrasta .

Фото профиля Edvard Vapaamieli
Edvard Vapaamieli1 год назад

Noi on murhavehkeitä. Ihmettelen, että meidän annettiin koulussa käyttää puusorvia ilman mitään turvallisuuskoulutusta. Ainoastaan oikohöylästä tuli nopea esitys, ettei kannata höylätä sormenpäitään pois. Vannesahalla joku sitten sahasi sormeensa. Ei onneksi sormenpää irronnut.

Фото профиля Touko Lisko🇺🇦🇫🇮🇪🇸
Touko Lisko🇺🇦🇫🇮🇪🇸1 год назад

Sehän lähti.

Похожие видео

TL;DL: Pääkaupunkiseutu on kusessa. Poliisin kuvaus vastaa täsmällisesti sitä kehityskulkua, josta on puhuttu vähintään parinkymmenen vuoden ajan: rajat ylittävät rikollisverkostot, paikalliset etniset toimijat, arkiseen todellisuuteen integroituneet (matalapalkka)hommat ja institutionaalinen sokeus johtavat lopulta ikäviin lopputuloksiin. Ruotsalaiset verkostot eivät ole eksyneet tai ilmestyneet (tyhjästä) Suomeen, vaan niillä on tietysti ollut laajamittainen ISR-verkosto Suomessa (ja samaan aikaan psyopattu, että ei ole mitään Ruotsin tietä, väännetty terminologiasta ja höpötetty jotain jengiytymisinfraa). Suomessa oli sittenkin – käytännössä useimpien muiden Euroopan maiden tavoin – varsin kattava katujengi-infra pystyssä vain noin kuudessa vuodessa (aiemmin on kerrottu, että katujengejä ei ole olemassa, terminologia ei vastaa sanakirjamääritelmiä jne.). Ei kuka tahansa mattimeikäläinen keksi ryhtyä hoitamaan huumekuljetuksia, vai? Se, mitä poliisi tässä oikeastaan sanoo, että "fiksu" rikollinen toiminta on jo kauan aikaa ollut edellä suhteessa valtion kyvykkyyksiin. Markku ei saa varsinaisesti sanaa suustaan, mutta kysehän on Suomelle varsin vieraan "uuden" rikollisuuden ekosysteemistä. Suomi ei ole "Ruotsin tiellä" (2020→), koska aikadilataatio. Olemme vain siirtäneet aikaikkunaa, mutta samalla lisätään tarkkailua ja valvontaa kaikkialla. Miksi? Koska ex nihilo rikolliset jostain jotain, koska korona/Ukraina/Canada Goose/impivaaralaisuus/syrjintä/hallitus/.../suomalaiset. Tilanne ei ole äkillinen tai yllättävä, mutta se ei ole (enää) hoidettavissa kosmeettisilla toimilla. Suomalaisen yhteiskunnan ongelmana ei ole hyväntahtoisuus, vaan kyvyttömyys käsitellä ryhmiä, lojaliteetteja ja eriytymistä. Kaikki on niin yllätävää ja satunnaista.

Thomas 'Brrr' ₿rand

34,694 просмотров • 5 месяцев назад