Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

17,000 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von Marvin
Marvinvor 1 Jahr

Op het water helpen we elkaar. Dus nee, het mag niet, het moet.

Profilbild von Frank Joppe
Frank Joppevor 1 Jahr

Je mag slepen, maar je moet wel de juiste vlaggen/symbolen ophangen in de sleepboot.

Profilbild von Eric LUNET
Eric LUNETvor 1 Jahr

Goed zeemanschap. Je bent verplicht te helpen.

Profilbild von Janneke...X
Janneke...Xvor 1 Jahr

Ja,hebben wij ook eens gedaan.Altijd helpen op het water,zelfs verplicht.

Profilbild von Woeste Willem | uw zon in donk’re dagen
Woeste Willem | uw zon in donk’re dagenvor 1 Jahr

Mensen die met de boot een andere boot slepen, moeten daar een speciale keuring voor laten doen. De meeste kleine boten hebben die niet. Daarom mogen ze volgens de wet geen andere boot slepen. Voorts dient dit te worden aangegeven met een 'sleepcilinder' in de mast

Profilbild von OpRechts.nu -Rob vGemeren -privé-account! 🇳🇱
OpRechts.nu -Rob vGemeren -privé-account! 🇳🇱vor 1 Jahr

Wauuw! De voorste is n oudje zeg! Ik denk ca 1920. Met een gangboord die zo rond omhoog loopt. En die trekt een jongere boot! Watersporters: elkaar helpen. Dat is geen kwestie van 'mag' maar MOET! "hebbie ff n lijntje voor me?" Ja hoor, waar moet je heen? 🥰 T vroegere NL.. 😥

Profilbild von Lammert Krekelhof
Lammert Krekelhofvor 1 Jahr

Waarom zijn er anders sleepboten uitgevonden dan?

Profilbild von Derk van der wijk
Derk van der wijkvor 1 Jahr

Maar de schipper zal wel gecertificeerd moeten zijn denk ik en als er geen certifiaat voor bestaat dan moet daar beleid voor worden ontwikkeld, werk aan de winkel voor bestuurskundigen.

Profilbild von Fairy to the World Bastard of Light, I Am
Fairy to the World Bastard of Light, I Amvor 1 Jahr

moet die ander het wel leuk vinden...

Profilbild von komt niet goed
komt niet goedvor 1 Jahr

Ja dat mag. Wel een sleepvlag ophangen

Ähnliche Videos