Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

17,000 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

Marvin profil fotoğrafı
Marvin1 yıl önce

Op het water helpen we elkaar. Dus nee, het mag niet, het moet.

Frank Joppe profil fotoğrafı
Frank Joppe1 yıl önce

Je mag slepen, maar je moet wel de juiste vlaggen/symbolen ophangen in de sleepboot.

Eric LUNET profil fotoğrafı
Eric LUNET1 yıl önce

Goed zeemanschap. Je bent verplicht te helpen.

Janneke...X profil fotoğrafı
Janneke...X1 yıl önce

Ja,hebben wij ook eens gedaan.Altijd helpen op het water,zelfs verplicht.

Woeste Willem | uw zon in donk’re dagen profil fotoğrafı
Woeste Willem | uw zon in donk’re dagen1 yıl önce

Mensen die met de boot een andere boot slepen, moeten daar een speciale keuring voor laten doen. De meeste kleine boten hebben die niet. Daarom mogen ze volgens de wet geen andere boot slepen. Voorts dient dit te worden aangegeven met een 'sleepcilinder' in de mast

OpRechts.nu -Rob vGemeren -privé-account! 🇳🇱 profil fotoğrafı
OpRechts.nu -Rob vGemeren -privé-account! 🇳🇱1 yıl önce

Wauuw! De voorste is n oudje zeg! Ik denk ca 1920. Met een gangboord die zo rond omhoog loopt. En die trekt een jongere boot! Watersporters: elkaar helpen. Dat is geen kwestie van 'mag' maar MOET! "hebbie ff n lijntje voor me?" Ja hoor, waar moet je heen? 🥰 T vroegere NL.. 😥

Lammert Krekelhof profil fotoğrafı
Lammert Krekelhof1 yıl önce

Waarom zijn er anders sleepboten uitgevonden dan?

Derk van der wijk profil fotoğrafı
Derk van der wijk1 yıl önce

Maar de schipper zal wel gecertificeerd moeten zijn denk ik en als er geen certifiaat voor bestaat dan moet daar beleid voor worden ontwikkeld, werk aan de winkel voor bestuurskundigen.

Fairy to the World Bastard of Light, I Am profil fotoğrafı
Fairy to the World Bastard of Light, I Am1 yıl önce

moet die ander het wel leuk vinden...

komt niet goed profil fotoğrafı
komt niet goed1 yıl önce

Ja dat mag. Wel een sleepvlag ophangen

Benzer Videolar