Loading video...
Video Failed to Load
Ufaktan ısınalım.. İnönü⏳
9 Comments

Sefa Çağlan1 year ago
Hava soğuk PRADA yelekleri giyelim arkadaşlar

mazindebirtarihyatar1 year ago
Ya agmalı daha dün göztepe tribünü bile sizden çok daha iyi deplasman tribünü yaptı ag. Sizin ise 90 dakikalık deplasman tribününde sadece 2-3 kez sesiniz geliyor. Siz anca kendi trollerinizi kandırın tribün diye.

Holigan Dodo1 year ago
Abimizin izinde kardeşleri olarak yokluğunu göstermeyeceğiz

Kuzey tekinoğlu1 year ago
Önce antep birader maç maç gideceğiz

Burak #AliKoçİstifa 🇦🇷1 year ago
al iste ag

Cihangir Mustafa1 year ago
Kill For You @Besiktas 😘

Starlord1 year ago
Daha 2 maç var sakin olun la

T.Y #KOÇNEFRETİ1 year ago
Bjk 7 ay 2 kupa Fb 7 sene 1 kupa Gitme sana muhtavsjaveusvwhsha

DAVİD NERES1 year ago
bjk nin kendine hayrı yokki Fenerbahçemiz rahat kazancak
Related Videos
0:25
Sensitive content
Ufaktan başlıyoruz
Izmir Beyza Burak
50,350 views • 2 years ago
